<پایگاه بسیج><جانم فدای رهبری>

دانلود دفتر خاطرات جنگ چند رسانه ای

 

 

http://s5.picofile.com/file/8141180376/book.swf.html

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 26 / 6برچسب:نرم افزار دفاع مقدس,

دانلود نرم افزار دفاع مقدس  کلیک کنید

 http://s5.picofile.com/file/8141180034/defaghmoghadas.apk.html

 

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
http://www.yaaghubi.com/wp-content/uploads/2014/09/1546932874123.jpg

 

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

یکی از مشکلات همیشگی در وبگردی‌های روزانه که همه ما بارها آن را تجربه کردیم وقتی بوده که مثلا مشغول نوشتن یک کامنت در یک وبلاگ بوده‌اید

 

اما پس از کلی صرف وقت و تایپ وقتی نگاه به صفحه مانیتور خود کرده‌اید متوجه شدید که چون زبان صفحه کلید ویندوز بر روی حالت تایپ حروف انگلیسی بوده و شما قصد تایپ فارسی داشته اید … به یک متن نامفهوم و به هم ریخته رسیده اید

 

حالا همیشه مجبور بودید تا همه متن تایپ شده را پاک کرده و پس از انتخاب زبان صحیح صفحه کلید ؛ مجددا اقدام به تایپ کنید .

 


 

احتمالا شما نیز خوشحال خواهید شد اگر بدانید که برای رفع این مشکل نیز یک افزونه‌ی جالب برای فایرفاکس تهیه شده است.

 

با نصب افزونه EasyFa در فایرفاکس می‌توانید تنها با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl + F12 در هر قسمت از فایرفاکس با تایپ اشتباه جمله فارسی با حالت صفحه کلید انگلیسی متن را حرف به حرف به فارسی بر میگرداند.

 

مثلاً جمله “بهقثبخط هس فاث ذثسف” به firefox is the best تغییر داده میشود. (و بالعکس)

 



با توجه به تفاوت نگاشت بین حروف فارسی و کلیدهای صفحه کلید کاربران مختلف بخش خاصی برای تنظیم این نگاشت در نظر گرفته شده است.

 

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/17/974072_158.gif

ورود به صفحه دریافت افزونه EasyFa

 

 

۩ ◄ هدیه (اختیاری) خواندن این مطلب 14 صلوات میباشد ► ۩

 
http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

تصمیم مدبرانه و هوشمندانه رهبری در اعلام صریح و صمیمانه خبر جراحی موفقیت‌آمیزشان، دستاویز دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی را از دست بدخواهان گرفت و دشمن را در این حوزه حساس که مرتبط با آرامش روانی جامعه و امنیت ملی است کاملاً خلع سلاح کرد.

به گزارش مشرق، خبر بستری شدن و عمل جراحی رهبر معظم انقلاب توسط سایت رسمی دفتر رهبری به آدرس leader.ir در 17 شهریور 1393 به سرعت خبر اول رسانه‌های داخل ایران و حتی منطقه و جهان شد و در سطح شبکه‌های اجتماعی انتشار گسترده‌ای یافت.

چرا بستری شدن رهبر انقلاب رسانه‌ای شد؟+تصاویر/////آقای داودی////

خبری که تیتر و موضوع آن برای خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان ایشان در ایران، جهان اسلام و حتی آزاداندیشانی که از سایر ملل از حامیان و دوستداران ایشان هستند، در ابتدای امر بسیار دلهره‌آور و نگران کننده جلوه می‌داد، اما بعد از اطلاع از محتوای اصلی خبر و آگاهی از صحت و سلامتی ایشان  و موفقیت عمل جراحی رهبر انقلاب، قلب‌ها کمی آرام گرفت و استرس و نگرانی‌ها تا حد زیادی کاسته شد.

رویترز

رسانه‌ای شدن این خبر از سایت رسمی رهبر انقلاب قطعا با اجازه و آگاهی ایشان صورت گرفته است، در این یادداشت تحلیلی خواهیم داشت بر چرایی و دلایل احتمالی رسانه‌ای‌شدن این رخداد.

روز پنجشنبه 14 ديماه 1385 ناگهان شايعاتی در سايت‌های اينترنتی منتشر شد که رهبر معظم ایران در گذشته است. اين خبر را هنگامی که "مايکل لدين"، يکی از مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی ايران و از نظريه‌پردازان سرشناس جريان فکری نومحافظه‌کار افراطی آمريکا به‌دروغ تأييد کرد، برخی رسانه‌های خبری جهان آن را تا حدی جدی تلقی کردند. این در حالی بود که مخالفان جمهوری اسلامی در آمريکا مدتی بود که به‌دروغ ادعا می‌کردند رهبر ايران به سرطان مبتلاست و حال ایشان خوب نيست.


 
نمونه‌ای از دروغ‌پراکنی‌های بی‌بی‌سی فارسی در سال 1385


شايعه دروغ درگذشت رهبر ایران که بیش از آنکه یک "خبر" باشد صرفاً یک "آرزوی خیالی" برای دشمنان بود به اين دليل سریع پخش شد که ایشان به هر دلیل، در مراسم عيد قربان در روز يکشنبه هفته قبل از انتشار شایعه، حضور نيافتند و پخش‌کنندگان اين شایعه دروغین عنوان کردند که عدم حضور رهبر ايران در مراسم عيد قربان حاکی از آن است که ایشان يا به شدت بيمارند يا اينکه ممکن است درگذشته باشند.


شایعه بیماری و درگذشت رهبر انقلاب، از مهم‌ترین و قوی‌ترین شایعاتی بود که پس از انقلاب درباره ایشان ساخته شده و در حجم وسیعی در رسانه‌های ضد انقلاب و زاویه‌دار با انقلاب اسلامی منتشر گردید، شایعه ای که به مدد ماهواره‌های زنجیره‌ای فارسی و انگلیسی و عربی و... توانست در برخی اذهان ضعیف یا بیمار، سؤالات و ابهامات زیادی ایجاد کند و جو روانی جامعه را از آرامش و سکونی که داشت منحرف سازد.


این شايعه دروغ، چنان جدی شد که مقامات وقت ايران مجبور شدند که آن را تکذيب کنند. محمدجواد ظريف که در آن زمان، نماينده جمهوری اسلامی ايران در سازمان ملل بود، روز جمعه 15 دي‌ماه همان سال به خبرگزاری‌ها گفت که اين خبر نادرست است. سید محمدعلی حسینی، سخنگوی وقت وزارت امور خارجه کشورمان هم نه تنها خبر درگذشت رهبر ايران را رد کرد بلکه افزود که ایشان در صحت و سلامت به سر می‌برند.

در نهایت حضرت آيت‌الله خامنه‌ای، شخصاً نیز به شايعاتي كه در مورد بيماري و احتمال فوت ایشان در رسانه‌هاي غربي مطرح شده بود واكنش نشان دادند. ایشان چند هفته بعد، در 19بهمن، طي سخنراني در جمع فرماندهان و شماري از اعضاي نيروي هوايي ارتش كه به مناسبت روز نيروي هوايي به ديدار ایشان رفته بودند، عملیات روانی و شایعه‌پراکنی اخیر دشمنان را نشانه ضعف و استیصال آنان دانستند و خاطرنشان کردند: "دشمنان نظام اسلامی شایعات مختلفی درباره فوت و بیماری درست می‌کنند تا شاید چند روزی روحیه ملت ایران را تضعیف کنند اما آنها نمی‌دانند که در ایران با یک شخص روبرو نیستند بلکه با ملتی روبرو هستند که در پاسخ به توطئه‌ها و حیله های دشمن روز 22 بهمن در سراسر کشور به خیابان‌ها می‌آید و با فریادهای پرشور، قدرت و هوشیاری و استقامت خود را در دفاع از اسلام و انقلاب و ایران نشان خواهد داد."

تحلیلگران معتقدند برخی دستگاه‌های امنيتی جهان، برای تضعيف کشورهای مخالف خود گاهی مواقع شايعه مرگ رهبران آنها را منتشر می‌کنند تا ببينند چه واکنش‌هايی ايجاد می‌شود. مخالفان دولت‌ها نيز در مواردی از اين ابزار استفاده می‌کنند و بر روی اذهان عمومی موج‌سواری می‌کنند. نمونه‌های این عملیات روانی را پیش از این در بسیاری از کشورها در دوران جنگ سرد و بعدها در خصوص کوبا، کره شمالی، سوریه و ... شاهد بوده‌ایم.

از این منظر تصمیم مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعلام صریح و صمیمانه خبر جراحی موفقیت‌آمیزشان، ابزار و بهانه شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی را از دست بدخواهان داخلی و خارجی گرفت و عملاً دشمن را در این حوزه حساس که مرتبط با آرامش روانی جامعه و امنیت ملی است، کاملاً خلع سلاح کرد.


از منظری دیگر نیز به خاطر داریم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با هیئت دولت، ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه را از جمله اقدامات با ارزش و خوب دولت برشمردند. تدبیر رهبر معظم انقلاب در انتشار خبر عمل جراحی ایشان، آن هم پس از اطمینان از موفقیت درمان، عملاً اقدامی عملی و مدبرانه در جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و به هم خوردن آرامش روحی و روانی جامعه محسوب می‌شود، ضمن آنکه بدخواهان نظام و انقلاب را از شایعه‌پراکنی و عملیات روانی آنها خلع سلاح نمودند

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

دیگر لازم نیست دشمن برنامه های ماهواره ای بسازد و هزینه های هنگفتی در این مسئله [ مسائل ضد فرهنگ و ارزش] خرج کند چرا که سینمای خودمان این زحمت را بر خود رحمت دانسته و در پی آن است تا بتواند جور کار های ناتمام دشمنانمان را بکشد همانطور که در این فیلم ضد ارزشی و فرهنگی "آینه های روبرو" این کار را انجام گرفته است.

 

بگذارید فیلم را به طور خلاصه و کلی به صورت زیر بیان کنم:

 

" داستان از این قراراست که دختری از کوچکی همچون پسر بزرگ شده است و تمام رفتار و اعمال خویش مانند پسر ها است که وقتی بزرگ می شود دوست دارد که دیگر یک پسر باشد که در ادامه ماجراهایی برایش اتفاق می افتد."

 

 

 

شاید بپرسید که این فیلم را در کجا دیده ام ؛ باید بگویم من ، این فیلم را در داخل اتوبوسی که مملوء از خانواده ، مرد ، زن ، دختر و پسر نوجوان بود دیده ام که همه را مجذوب خود کرده بود و آنقدر بر روی دیالوگ های آن کار شده بود که من کسی را دیدم که اشک از چشمانش جاری شده بود و دلش برای همچین انسانی فوق العاده می سوخت.

 

حالا فکرش را کنید که اگر ، هدف از این برنامه جامعه انسانی بزرگتری باشد ، چه فاجعه ای به بار می آورد ؛ لذا حسی که به انسان منتقل می کند ، انسان را مجبور می کند تا این مسئله را بپذیرد و به ناچار به دردمندی بپردازد.

 

آری ، هدف این است ؛ چه هدفی؟ هدف این است که عادی سازی کنند همانطور که مسئله بدحجابی را عادی سازی کردند و حال وضعیت حجابمان در مملکت این چنین است. جنگ نرم است دیگر ، گاهی هدفش نظام است و گاهی هدفش اعتقادات مردم!

 

اگر بخواهیم از نظر کیفیت ساخت آنرا مورد بررسی قرار دهیم اصلا قابل مقایسه با فیلم هایی همچون فیلم "چ" نیستند و من در عجبم چرا باید فیلم هایی مخالف با فرهنگ و ارزش کشورمان [ حالا کاری نداریم که چرا در کشور خودمان این چنین فیلم هایی ساخته می شود] چنین بازدهی و سرعت نشر داشته باشند در حالیکه از این پتانسیل می توان در موضوعاتی همچون «سبک زندگی اسلامی» ، «فرهنگ اسلامی» و ... بهره برد و به نتیجه مطلوب در جامعه و افراد رسید.

 

از اداره فرهنگ و ارشاد که فقط نام فرهنگ را یدک می کشد می خواهم ، تمنا می کنم ، خواهش می کنم ، التماس می کنم که کمی به محتوای فیلم ها توجه کنند و یک «دو دو تا ، چهارتایی» انجام دهند که اگر مجوز برای فیلم و اکران آن صادر شود چه منفعت هایی و چه ضررهایی دارد و سپس مجوز صادر شود.

 

و باز مانند امید های قبلی که تحقق نیافته است ؛ امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی که ضربه ای بزرگ به فرهنگ کشور می زند نباشیم.

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

 تماس تلفنی دبیر کل حزب الله لبنان در پی عمل جراحی رهبر انقلاب
تاریخ:  ۱۳۹۳/۰۶/۱۷ در پي عمل جراحي رهبر انقلاب اسلامي، آقاي سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان ، عصر امروز در تماس تلفني جوياي احوال ايشان شد و ضمن اظهار  خرسندي از وضعيت عمومي خوب حضرت ايت الله خامنه اي، از خداوند متعال بهبود سريعتر ايشان را مسئلت کرد.

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

بسمه تعالی

عنوان:  عیادت جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام از رهبر معظم انقلاب
تاریخ:  ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

در پی عمل جراحی رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر امروز (سه شنبه) جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی از حضرت آیت الله خامنه ای عیادت کردند.
معاون اول قوه قضائیه به اتفاق رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل و سایر مسئولان قوه قضائیه، تنی چند از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تنی چند از اعضای هیات دولت، هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای کمیسیونهای مجلس، رئیس سازمان صداوسیما به همراه معاونین، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، روسای برخی نهادهای انقلابی، دبیر شورایعالی حوزه و مدیر حوزه های علمیه و تنی چند از مدرسین و علمای حوزه های علمیه قم، آیت الله خزعلی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، نمایندگان ولی فقیه در استانها و جمعی دیگر از مسئولین و همچنین نمایندگان آیات عظام حضرات آقایان سیستانی و شبیری زنجانی از جمله شخصیت‌هایی بودند که در دومین روز از بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان حضور یافتند.
 

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
1392/08/28

بیست جمله از رهبر انقلاب درباره «بسیج»

در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد:

* هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد. ۱۳۷۵/۰۸/۳۰

* سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود. ۱۳۸۷/۰۲/۱۴

* امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگوگیری از بسیج است. ۱۳۸۴/۰۶/۰۲
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21557/C/13910829_0121557.jpg
* میتوان بسیج را را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید. ۱۳۶۲/۰۹/۰۴

* بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند. ۱۳۷۶/۰۹/۰۵

* بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است؛ لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنافداه - مهدی موعود عزیز - یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است. ۱۳۷۸/۰۹/۰۳

* همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد؛ این را باید همه بدانند. ۱۳۸۷/۰۲/۱۴
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24524/C/13920829_19924524.jpg
* مطمئن باشید اگر حضور بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود. ۱۳۸۸/۰۹/۰۴

* تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. ۱۳۸۸/۰۹/۰۴

* عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است. ۱۳۸۹/۰۴/۰۲

* بسیج دانشجویی یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار ما است. ۱۳۷۷/۰۷/۱۴

* بسیج به کیفیت‌بخشیدن روزافزون به خود نیازمند است و این حلقات «صالحین»، از کارهای بسیار خوب و برجسته است و در طریق همین تکمیل بسیج قرار دارد که ان‌شاءالله روز به روز باید آن را کاملتر کرد. ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24521/1.jpg
* از جمله‌ی اساسی‌ترین کارهائی که بر عهده‌ی بسیج است و در بافت درونیِ هویت بسیج دخالت دارد، عبارت است از حمایت و دفاع از اصول مسلّم اسلامی. ۱۳۹۰/۰۷/۲۲

* جوانی که در نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک نیروی بسیجی، خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمانهای اسلامی می‌داند، باید چنان خود را بسازد که مثل شمعی پروانه‌ها را به دور خود جمع کند و سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی داشته باشد. ۱۳۸۰/۰۸/۲۱

* اخلاص و معنویت بسیجی و ارتباط با خدا در بسیجی، یک خصوصیت عمده است. ۱۳۷۶/۰۹/۰۵

* بسیج نگاه میکند ببیند که این حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیرِ درست منحرف نشود؛ مراقب است که انحراف به وجود نیاید؛ هر جا انحرافی مشاهده شد، بسیج در مقابل آن می‌ایستد. این از جمله‌ی خصوصیاتی است که مربوط به بسیج است. ۱۳۹۰/۰۷/۲۲

* آنچه که برای همه‌ی ما، برای همه‌ی بسیجیان عزیز، برای جوانها در هر نقطه‌ای از این عرصه‌ی عظیم که مشغول کار هستند، باید به عنوان شاخص مطرح باشد، عبارت است از این سه عنصر: بصیرت، اخلاص، عمل بهنگام و به اندازه. این سه عنصر را همیشه با یکدیگر توأم کنید و در نظر داشته باشید. ۱۳۸۹/۰۸/۰۲
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24521/3.jpg
* بسیجیان در قبال پیچیدگی اوضاع توانسته‌اند در ذهن خود و فکر خود و شخصیت خود پیچیدگی ایجاد کنند و بشناسند؛ قضایای سال ۸۸ این را نشان داد. ۱۳۸۹/۰۸/۰۲

* بسیج تنها تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی«قرآن» و در دست دیگرش«سلاح» باشد. ۱۳۶۲/۰۹/۰۴

* راز پیروزی مسلمین و وحشت و هراس دشمنان و معاندین از مسلمین در برافراختن پرچم قرآن است. بسیج باید مطیع مسجد، حامی مسجد، عامل به قرآن و حافظ قرآن باشد. ۱۳۶۲/۰۹/۰۴
http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

پروردگارا سخنم را با تو آغاز می کنم چرا که یادم با یاد تو آرام می گیرد و می دانم تو تنها مقتدر و پناهگاه آدمیان هستی.

 

پروردگارا پناه می برم به تو از جغرافیای آدم های به اصطلاح انسان. . .

 

پروردگارا پناه می برم به تو از استبداد ظلم عده ای از آدم هایی که پا فراتر از خطوط قرمز انسانیت گذاشته اند ؛ آری همان خطوط قرمزی که حیوان ها به خوبی با همان فهم نداشته شان ، آنرا رعایت می کنند.

 

پروردگارا گله ای از مردمانت دارم ، گله ای بس بی منتها از مردمان کور و ظالم ؛ آری گله از کشته شدن به ناحق مردمان و کودکان مظلومی که عَلَم مبارزه با شرک و کفر را بر دوش گرفته اند و هیچ صدایی از هیچ مدعی حقوق بشر شنیده نمی شود!

 

حقوق بشر؟ مدعیان حقوق بشر؟! خنده ام گرفت ؛ آری ، خدا ،  می دانم ، این کلمات فقط در حد چند واژه به هم چسبیده اند اما دردناکتر از آن ، برچسب تروریستی ست که بر پیشانی ما می چسبانند! ..[ زمانیکه رئیس جمهور ، نخست وزیر ، فرماندهان نظامی و شخصیت های فرهنگی و سیاسی کشورمان را ترور  کردند ، گفتیم چه شد ، گفتند: شما تروریست هستید ، ساکت باشید!]

 

اما خنده دار تر از همه ، آنجاست که کودکان و زنان را به شهادت می رسانند و نامزد دریافت جایزه صلح نوبل می شوند . . .!

 

 

آری در منطق آنها هر کسی که بخواهد از آنها برائت بجوید متهم به مرگ است ، هر کسی بخواهد علیه آنها سخنی بگوید متهم به مرگ است ، هر کسی بخواهد از آنها حمایت کند نتیجه کارش باز هم مرگ است . . .

 

اما آنها نمی دانند که در مکتب ما کشته شدن در راه خدا چه معنایی دارد چرا که با تجربه ای که در 8 سال جنگ تحمیلی داشته اند باز هم با واژه شهادت ناآشنایند . . .

 

آری قلم از جنایات آنها درمانده شده ، روحمان با دیدن کودکان فلسطینی افسرده شده ، زبانمان از وحشی‌گریشان عاجز شده ؛ نمی دانم مردمان جهان چگونه با دیدن این وقایع ساکت شده و خود را به خواب زمستانی زده اند.

 

اما با وجود این همه درد و رنج ، یک امید مرا و آنها را به آینده دلخوش می کند ؛  آن امید همان آینده سبز است ؛ چرا که زمین شلوغ شده ، آدمیان انسانیت را فراموش کرده اند و بساط آمدن حجت حق ، جور شده است . . .

 

در آخر آقاجان فقط شما زودتر بیایید؛ نه به خاطر ما ، ما گناهکاریم اما کودکان فلسطینی به کدامین گناه کشته می شوند؟

 

:: موضوعات مرتبط : اخبار روز
http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

نبرد کربلا جنگی بود که در دهم محرم ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد.

 

روز نبرد به عاشورا معروف بود . . . این نبرد ، نبردی نابرابر میان سپاه کم تعداد امام حسین و سپاه عظیم یزیدیان و کفارین بود . . .

 

دلیل این نبرد عدم پذیرفتن ذلت و بیعت امام حسین و همچنین قبول نداشتن حکومت یزید بن معاویه بود ؛ چرا که امام حسین حکومت آنها را غیرشرعی و غیرقانونی می دانست . . .

 

در روز هفتم محرم ؛ سپاه یزید ، آب را بر امام حسین و همراهانش بست. . .

 

تمامی اتفاقات عاشورا در حال رخ دادن است ، تمامی جنایات بار دیگر تداعی می شوند ؛ از بستن راه ها جهت رساندن غذا و دارو گرفته تا به شهادت رساندن کودکان و سکوت حقوق بشر . . .

 

آری کربلا به همین شکل بود ؛ مظلومی را کشتند و بقیه فقط نگاه کردند !

 

 

آری عاشورایی دیگر تکرار شده است . . .

 

اما با این تفاوت که میدان کربلا غزه است و سپاه کفار ، رژیم صهیونیستی . . .

 

مردم فلسطین با عدم پذیرفتن حاکمیت رژیم صهیونیستی و مشروع بودن آن ، در تاریخ جاودان خواهند شد و در نهایت رژیم صهیونیستی به مانند سپاه یزید نسل ها و قرن ها مورد لعن و نفرین قرار خواهد گرفت و به زودی نابود خواهد شد . . .

 

پی نوشت: یک روز شیطان با روباه پیر جهاد نکاح راه انداختند فرزند نامشروع شان را فرستادند فلسطین

 

:: موضوعات مرتبط :
http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 31 / 5برچسب:عکسهای رهبرم,

عکسهای رهبرم

http://media3.afsaran.ir/si2UicQn_535.jpg

http://www.nobateshoma.ir/wp-content/uploads/2013/05/si6M3z_535.jpg

http://media3.afsaran.ir/siiH6LcO_535.jpg

http://media2.afsaran.ir/sitAcvx_535.jpg

http://media2.afsaran.ir/sihwNVV_535.jpg

http://upload.tehran98.com/img1/yyk6k62r0v7nganlr7jz.jpg

http://upload.tehran98.com/img1/g2cqp9diev9nj4oeru.jpg

http://upload.tehran98.com/img1/o75izhn23oxe8s7c27hf.jpg

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 19 / 5برچسب:اموزش گام به گام c#,

آموزش گام به گام #C

در این مجموعه آموزشی سعی شده است اصلی ترین و کلیدی ترین مبانی و مفاهیم مطرح در زبان برنامه نویسی #C گردآوری شده و بصورت گام به گام به شما علاقه مندان برنامه نویسی ارائه گردد.امید است با یاری خدا و کمک شما عزیزان رفته رفته بتوانیم بر جامعیت و کیفیت این مجموعه بیافزاییم.


 
 
http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 19 / 5برچسب:pcنت,

www.nod.arisfa.comبا ما باشید

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

اسمارت هویز یک ابزار اطلاعاتی شبکه است که شما را قادر می سازد تا اکثر اطلاعات مربوط به نام میزبان , آدرس آیپی و یا دامنه را بدست آورید . در این آزمایش کار با این ابزار را یاد می گیریم و می بینیم که چگونه می توان با استفاده از آن اطلاعات مربوط به یک سایت (که مربوط به شخص یا سازمان خاصی میباشد) را بدست آوریم .
نرم افزار اسمارت هویز (SmartWhois) ابزاری است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات مربوط به نام میزبان , آدرس آیپی , نام دامنه , اطلاعات مربوط به کشور , استان و شهر صاحب دامنه و همچنین اطلاعات تماس وی را بدست آورید . همچنین با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات مربوط به رجیسترار , تاریخ ثبت دامنه , تاریخ انقضا و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید .

من برای این آزمایش از ویندوز ۸ استفاده می کنم .
شروع کار :
۱- ابتدا به آدرس http://www.tamos.com/download/main/index.php بروید و جدیدترین نسخه مربوط به نرم افزار اسمارت هویز را دانلود کنید .

lab4-1

۲- فایل دانلود شده را از حالت زیپ خارج کرده و آن را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید . ملاحظه می کنید که این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر نسخه های سیستم عامل مایکروسافت را داراست .
۳- پس از نصب نرم افزار را اجرا کنید مشاهده می کنید که صفحه اصلی اپلیکیشن نمایان می شود .

lab4-2

۴-برای شروع کار آدرس آیپی یا نام میزبان و یا نام دامنه مورد نظر را در فیلد بالا وارد کنید . برای مثال من آدرس سایت www.google.com را وارد کنید و کلید Enter را فشار دهید یا بر روی Query کلیک کنید . در اینصورت نرم افزار به صورت خودکار نوع رشته وارد شده توسط شما را تشخیص می دهد . در صورت دلخواه می توانید از فیلد بازشو در کنار Query نوع رشته وارد شده خود را انتخاب کنید . ما در اینجا اطلاعات مربوط به دامین را جستجو کردیم .
۵- در سمت چپ نرم افزار هر سایتی که وارد می کنید به صورت لیست نمایش داده شده و در سمت راست اطلاعات جستجو شده مربوطه مشاهده می شود.

lab4-3

۶- خوبی این نرم افزار این است که حتی اگر از آن خارج شوید اطلاعات جستجو شده قبلی به صورت History در داخل آن ذخیره شده و باقی می ماند . در صورتی که بخواهید این اطلاعات را حذف کنید بر روی گزینه Clear کلیک کنید .
۷- شما علاوه بر نام دامنه می توانید اطلاعات را بر اساس آدرس آیپی نیز جستجو کنید .
پس از پایان کار اطلاعات بدست آمده را در جدولی یادداشت کنید .

منبع 

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

DHCP در میکروتیک ۳ حالت دارد

۱)      DHCP Client: با این قابلیت قادر خواهد بود مانند یک سیستم کلاینت از سرور دیگری IP بگیرید.

۲)      DHCP Relay: همانطور که میدانید سرویس DHCP فقط به شبکه هم Range خود سرویس میدهد اما با قابلیت Relay شما قادر خواهید بود به شبکه های دیگری که به طور غیر مستقیم به شما از طریق روترهای دیگر نیز متصل هستند سرویس دهید.

۳)      DHCP Server: با این قابلیت میکروتیک مانند سرور کار توزیع IP در شبکه را انجام خواهد داد.

DHCP-Mikrotik-1

  • ·         DHCP Client:

از منوی IP گزینه DHCP Client را انتخاب کرده تا پنجره تنظیمات باز شود.

در قسمت Interface میتوانیم interfacی را انتخاب کنیم که DHCP از آن IP بگیرد.

گزینه Use Peer DNS برای استفاده از DNS سرور و گزینه Use Peer NTP برای استفاده از تایم سرور است.

گزینه Add Default Route نیز برای اضافه کردن Gateway از سرور است.

 DHCP-Mikrotik-2

  • DHCP Relay:

در قسمت Interface میتوانیم interfac را انتخاب کنیم که DHCP متصل به روتر دیگر است تا از آن IP بگیرند.

برای استفاده از این بخش حتما باید یک DHCP Server هم قبلا راه‌اندازی کرده باشید تا از آن لیست IP بدهد. فقط دقت کنید که Range IP تعریفی در محدوده همان شبکه استفاده کننده باید باشد.

 DHCP-Mikrotik-3

  • DHCP Server:

در قسمت Interface میتوانیم interfac را انتخاب کنیم که DHCP از آن IP بگیرد.

در قسمت Lease Time مدت زمان اعتبار و اختصاص این IP به کلاینت را تعیین می‌کنیم.

در قسمت Address Pool لیست IP که قبلا ساخته‌ایم را معرفی میکنیم تا از آن IP ها را جدا کرده و اختصاص دهد.

DHCP-Mikrotik-4

منبع

The following two tabs change content below.

 

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 19 / 5برچسب:اموزش شبکه,

1- انواع شبکه

به طور مرسوم شبکه­ها را براساس وسعت و توپولوژي دسته بندي مي کنند.


1-1) انواع شبکه از جنبه وسعت

1- شبکه محلي يا Local Area Network, LAN

2- شبکه گسترده يا Wide Area Network, WAN

شبکه محلي نوعي از شبکه است که از لحاظ محيط ، محدود ميباشد. براي نمونه سايت آموزشي يک دانشگاه يک نمونه از شبکه محلي است. شبکه اترنت يا Ethernet يک نمونه آشنا از شبکه محلي است که در ادامه نصب و برپائي آن تشريح خواهد شد. 
در شبکه گسترده، کامپيوترهاي موجود در اين نوع شبکه محدود به منطقه خاصي نيستند. شبکه­هاي بانکي که در کل کشور پراکنده اند يا اينترنت نمونه­هاي آشنائي از شبکه گسترده مي باشند.


1-2) انواع شبکه از جنبه توپولوژي

  1. شبکه خطي يا Bus
  2. شبکه ستاره­اي يا Star
  3. شبکه حلقه­اي يا Ring
  4. شبکه سرند يا Mesh

توپولوژي شبکه محلي

شکل 1: توپولوژي مرسوم شبکه محلي


1-2-1) توپولوژي باس يا Bus Topology

در اين نوع از اتصال فيزيکي شبکه از کابلهاي هم محور يا Coaxial استفاده ميشود. کابلهاي coaxial (همان سيم آنتن تلويزيون) که در شبکه باس بکار ميرود دو نوع کلي دارد : Thin و Thick که نوع دوم ديگر استفاده نميشود. براي اتصال اين کابل به کارت شبکه از کانکتور هاي BNC و T connector استفاده ميشود حداکثر طول کابل در شبکه Thin net برابر ۱۸۵ متر و در شبکه Thick net برابر ۵۰۰ متر است. در صورتي که طول کابل بيشتر از مقدار تعريف شده باشد، به علت مقاومت موجود در کابل، جريان ايجاد شده در آن رفته رفته ضعيف شده به گونه اي که کامپيوتر مقصد قادر به تشخيص جريان نخواهد بود که به اين پديده Attenuation ميگويند. در اين شبکه وقتي کامپيوتري شروع به ارسال Data ميکند، جريان وارد کابل شده و در هر دو جهت پيش ميرود تا به انتهاي کابل برسد در اين فاصله جريان به تمام کامپيوترها ميرسد ولي تنها کامپيوتر مقصد از آن استفاده ميکند. وقتي جريان به انتهاي کابل برسد برگشت پيدا ميکند (Bouncing) و با جريان داخل سيم تداخل پيدا ميکند(collision رخ ميدهد). براي جلوگيري از بروز چنين مشکلي در انتهاي کابل از Terminator استفاده ميکنيم که در واقع مقاومتي است که در Thin net معادل ۵۰ اهم و در Thick net برابر ۷۵ اهم ميباشد. حد اکثر تعداد کامپيوترها در شبکه Bus برابر ۳۰ عدد ميباشد. مشکل اصلي اين پيکربندي اين است که اگر يک مشکل کوچک در يکي از کانکتورها، ترميناتور يا کابل شبکه وجود بيايد کل شبکه بهم ميريزد شبکه (done) ميشود.


1-2-2)شبکه ستاره­اي يا Star

در اين نوع topology از يک وسيله مرکزي براي کابل کشي استفاده ميشود که هاب يا تمرکز دهنده (concentrator) ناميده ميشود در يک شبکه star هر يک از کامپيوترها توسط يک کابل مجزا به هاب وصل مي شوند .اغلب LAN هاي ايترنتي امروزي از اين topology استفاده مي کنند. اولين مزيت star topology اين است که به دليل اينکه هر کامپيوتر با کابل جداگانه اي با هاب متصل ميشود، اول اينکه تحمل خطا در چنين شبکه هاي بالاتر است و ديگر اين که اگر يک کابل يا کانکتور دچار مشکل شود فقط ان سيستمي که با ان کابل يا کانکتور دچار مشکل بوده تحد تاثير قرار ميگيرد و ديگر اسيبي به کل شبکه نميرساند ، بر خلاف bus. عيب اين Topology در نياز به سخت افزار اظافي يعني هاب ميباشد و اگر هاب دچار مشکل شود کل شبکه done ميشود که البته چنين مشکلي به ندرت پيش مي آيد.


1-2-3) شبکه حلقه­اي يا Ring

در اين نوع پيکربندي هر کامپيوتر منطقاً به کامپيوترهمسايه خود متصل است مانند شبکه­هاي bus اما با اين تفاوت که در اين نوع شبکه بجاي اينکه دو انتهاي کابل شبکه بسته باشد به همديگر متصل ميشوند و يک حلقه را تشکيل ميدهند به اينصورت که سيگنالي که از يک کامپيوتر توليد شده است بعد از گذر از تمام کامپيوترها دوبره به کامپيوتر توليد کننده بر مي گردد و خودش ان را از شبکه حذف مي کند. البته اين پيکربندي حلقه يک ساختار منطقي است نه فيزيکي، به عبارت ساده تر حلقه در سيم کشي شبکه وجود دارد نه کابل کشي آن.


1-2-4) شبکه سرند يا Mesh

در اين نوع شبکه تمامي کامپيوترها با يکديگر رابطه مستقيم دارند. توضيح بيشتر در مورد اين شبکه­ها از حوصله اين جزوه آموزشي خارج است.


2) تجهيزات سخت افزاري شبکه

1- کارت شبکه 
2- هاب يا سوئيچ (Hub or Switch) 
3- کابل يا محيط انتقال

سخت افزارهاي شبکه براي مطالعه بيشتر به سخت افزارهاي شبکه رجوع کنيد.


2-1) انواع کارت شبکه

برخي مهمترين مارکهاي کارت شبکه عبارتند از: Compex - 3Com - Dlink - Acton - Acorp - Compack
کارتهاي شبکه از نظر سرعت 10و 100 يا 1000 مگابايت بر ثانيه(mg/s) هستند. اکنون همه مادربوردها داراي کارت شبکهonboard  هستند و نيازي به خريداري کارت شبکه نيست.


2-2) هاب و سوئيچ

هاب گذرگاهي است که پايانه­ها و سوکت­هاي هر کامپيوتر عضو شبکه به آن وارد مي­شود و زماني استفاده مي­شود که بيش از دو کامپيوتر را شبکه کنيم. سوئيچ نيز يک نوع هاب پيشرفته است.


2-3) انواع کابل شبکه

  1. کابل کواکسيال يا Coaxial
  2. کابل هاي زوجي يا هشت سيمي
  3. فيبر نوري

لازم به توضيح است در يک شبکه وايرلس رسانه انتقال هوا است و امواج در هوا پراکنده مي شوند.

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

دانلود آموزش شبکه:

در حال حاضر استفاده از شبکهدر اکثر سازمان ها و شرکت ها الزامی است. شکل گیری و راه اندازی شبکه در هر شرکت یا سازمانی که دست کم از دو کامپیوتر استفاده می کند جزء اصول اولیه محسوب می گردد، هر سازمانی علاوه بر طراحی و به کارگیری شبکه ، نیازی مبرم به سیستمی دارد که عملکرد شبکه را زیر نظر گرفته و در زمان بروز هرگونه مشکلی ، سریعا عیب یابی نماید. به همین علت دست کم یک پست سازمانی برای مدیریت ، نگهداری و زنده نگه داشتن شبکه ها در سازمان ها تعریف می شود و همین مهم موجب رونق بازار شغلی متخصصان شبکه شده است.

کتابها و فیلم های آموزش شبکه

کتاب آموزش شبکه فارسی و انگلیسی زیادی به صورت رایگان وجود دارد که در همینجا تعدادی از بهترین های آنها برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد:

کتاب آموزش شبکه

  آموزش شبکه کردن
دانلود آموزش شبکه
(کتاب اصلی و مرجع +Network)
  دانلود آموزش شبکه
  دانلود آموزش شبکه
کتاب آموزش شبکه

 

آموزش شبکه کردن
راه اندازی و تنظیمات یک شبکه کوچک
  آموزش شبکه های کامپیوتری
جزوه درسی مهندسی شبکه

 

 

اموزش شبکه
دانلود کتاب آموزش شبکه
  آموزش شبکه سیسکو
دانلود کتاب شبکه های رایانه ای

 

 

 

فیلم آموزش شبکه های کامپیوتری
دانلود کتاب جامع شبکه های کامپیوتری

 

به این نکته توجه فرمایید که مهندسی شبکه و دوره های سیسکو و MCITP صرفا از طریق مطالعه کتاب و Self Study کتاب آموزش شبکه قابل آموختن نیستند ، چون قسمت زیادی از تکنیک آموزش آن نیازمند استفاده و تمرین با سحت افزارها و دیوایس های شبکه از جمله روترها و سوئیچ های سیسکو است که به دلیل گرانی معمولا تهیه و استفاده فردی مقرون به صرفه نیست ، خوشیختانه در آموزشگاه سایبرتک بهترین و جدیدترین سخت افزارهای به روز شبکه به صورت اختصاصی در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد و اساتید با تجهیزات واقعی تمام سناریوهای آموزشی را در هنگام درس اجرا کرده و به دانشجویان فرصت می دهند تا به صورت فردی یا گروهی برای آموخان و عیب یابی از تجهیزات استفاده نموده و شخصا به صورت مستقل سناریوها را اجرا کنند.

 

کلاس های تخصصی آموزش مهندسی شبکه

آموزشگاه مهندسی سایبرتک به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش دوره های شبکه در ایران با گسترش شعبات و تجهیزات واقعی شبکه که در کارگاه های مجهز در اختیار فراگیران قرار میگیرد در سالهای اخیر توانسته نظر متخصصان را به خود جلب نموده و همچنین به انتخاب هیات داوران جشنواره ستاره های فناوری ایران عنوان برترینآموزشگاه IT و شبکه در ایران را به خود اختصاص دهد . این عنوان بالاترین رتبه ای است که هر ساله با ارزیابی عملکرد و سطح رضایت مشتریان و تجهیزات مراکز آموزشی به بهترین ارایه دهنده خدمات آموزشی اعطا می شود.

دوره آغازین پیشنیاز و دروازه ورودی آموزشهای شبکه دوره کوتاه مدت Network+ است.

از کجا شروع کنیم؟

آموزش نصب شبکه

پس از این دوره قراگیران باید دو شاخه سیسکو و مایکروسافت را به موازات هم طی نمایند.

MCITP کلاس آموزشی و گواهینامه مایکروسافت در زمینه شبکه های کامپیوتری بر مبنای سیستم عامل های سرور و کلاینت مایکروسافت است. در سالهای پیش MCITPجایگزین MCSE شده است.

 

امنیت شبکه لینوکس آموزش NETWORK

در سالهای پیش MCSE شناخته شده ترین مدرک علمی مورد توجه علاقه مندان IT بود. این گواهینامه موید تخصص دارنده این گواهینامه در زمینه طراحی و راه اندازی ومدیریت شبکه های کامپیوتری بود اما پس از ارائه ورژن جدید سیستم عاملسرورمایکروسافت یعنی Server 2008 و همچنین سیستم عامل کاربر مایکروسافتWindows 7 ، گواهی MCITP به جای MCSE از طرف مایکروسافت معرفی شد.

استفاده از این سیستم عامل ها مستلزم استفاده از کامپیوترها و سخت افزارهای جدید و پرقدرت است، در ابتدا این دوره آموزشی مورد استقبال علاقه مندان قرار نگرفت ، اما به مرور به دلیل امکانات جدیدی که مایکروسافت در این سیستم عامل ها ارائه نمود ، این محصولات نیز بازار کامپیوتر را قبضه نمود.

ا

به دلیل عدم پشتیبانی سیستم عامل های قبلی و امن

موزش شبکه های کامپیوتری سیسکو و مایکروساف

یت خوب ویندوز سرور 2008 سازمان ها ،و شرکت های ایرانی نیز یا به سوی Win Server 2008 رفته اند و یا در حال برنامه ریزی برای ارتقاء (Upgrade) از Server 2003 به Server 2008 هستند .
سایبرتک از ابتدای سال 89 دیگر MCSE 2003 برگزار ننموده و فقط به برگزاری دوره های آموزشی MCITP اقدام نموده است.
کلاس ها و دوره های آموزشی MCITP سایبرتک ، به دلیل بهره بردن از اساتید مجرب مورد تایید مایکروسافت و همچنین استفاده از کارگاه ها و لابراتوارهای بسیار مجهز و سرفصل ها ، منابع و سناریوهای استاندارد مایکروسافت ، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

توصیه می شود جهت ثبت نام در دوره های آموزشی سایبرتک با شماه تلفن ۰۲۱۸۶۷۶۵۰۰۰ تماس حاصل نموده و از مشاوره کارشناسان و اساتید این مرکز که روزانه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ پاسخگوی شما هستند بهره مند شوید.

سوالات متداول

در صورتی که مصمم به ثبت نام در این دوره ها هستید می توانید در صفحه برنامه زمانبندی دوره های شبکه کلاس مورد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت آنلاین ثبت نام نموده و هزینه دوره آموزشی موردنظر را با کارتهای بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید.

 

  تگها : آموزش شبکه , Network+ , مهندسی شبکه , ccna , دوره ccna , آموزش ccna , سیسکو , آموزش سیسکو , cisco , mcse , mcitp , مدارک سیسکو , برنامه زمانبندیآموزش mcitp , آموزش mcse , دوره سیسکو , مدرک ccna , دوره mcitp , دوره mcse , مدرک mcitp , مدرک mcse , مدارک مایکروسافت , آموزش Network+ , آموزش مایکروسافت , سرفصل ها , دانلود کتاب آموزش شبکه , دوره شبکه , دوره vmwar

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ

اگر پسورد ویندوز xp را فراموش کردیم چه باید كرد؟

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟. در اين حالت چند راه نفوذ هست و آن اين است که در هنگام ظاهر شدن منوي کاربران در ابتدا ، دو بار کليدهايALT+CTRL+ DELETE را فشار دهيد سپس در قسمت نام کلمه administrator را تايپ کرده و قسمت password را خالي بگذاريد و Ok را بزنيد در اين حال وارد سيستم مي شويد.

دو راه جالب جهت نفوذ به ویندوز XP بدون رمز عبور!

یکی از مشکلات ویندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردنpassword می باشد .

همانطور که همه شما می دانید xp امکان جالب switch user را دارد که می توان محیط را برای کار user های مختلف فراهم کرد .

حالا اگر شما این password را فراموش کنید چاره چیست؟.

 در این حالت چند راه نفوذ هست و آن این است که در هنگام ظاهر شدن منوی کاربران در ابتدا ، دو بار کلیدهایALT+CTRL+ DELETE را فشار دهید سپس در قسمت نام کلمه administrator را تایپ کرده و قسمت password را خالی بگذارید و Ok را بزنید در این حال وارد سیستم می شوید.

حال اگر در هنگام نصب ویندوز Xp برایAdmin پسورد گذاشته باشند چه كار كنیم؟

برای این كار قبل یا هنگام بالا آمدن ویندوز كلید F8 را زده سپس بسته به نوع نیاز خود بكی از گزینه های Safe Mode را انتخاب كنید.

بعد از وارد شدن به ویندوز در منو Start كلیك كنید سپس گزینه RUN را انتخاب كرده ودر جای خالی عبارت Control userpasswords2 را تایپ كنید.

پنجره باز شده دارای 2 TAB به نام هایUsers & Advanced می باشد.

TAB Users را انتخاب كرده و تیك گزینه:User must enter a username and password to use this computer را بردارید.

 با برداشتن تیك این گزینه دیگر هنگام ورود به ویندوز از شما پسورد گرفته نمی شود.

 حالا با استفاده از گزینه Add می توان نام كاربری را به آن اضافه و با استفاده از گزینه Remove می توان نام كاربری را حذف كرد همچنین با استفاده از گزینه Properties می توان میزان دسترسی كاربران به ویندوز را تعیین كرد.


ترفند افزایش سرعت دانلود

۱.بروی یک جای خالی از دسکتاب راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.

2.تب Desktop را بر می گزینیم.

3.بر روی دکمه Customize Desktop کلیک می کنیم.

4.در پنجره باز شده به تب web می رویم.

5.بر روی دکمه Properties کلیک می کنیم.

6.در پنجره باز شده به تب Download می رویم.

7.سپس تیک گزینه Limit hard-disk usagefor this page to را می زنیم.

8.بعد مقدار فیلد Kilobytes را به عدد 9000 تغییر می دهیم.

9.در پایان ok را زده و خارج می شویم


موضوعات مرتبط: مطالب مفید برای همه پایه ها ، رایانه ،اینترنت 
برچسب‌ها: رایانه 

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
ماجرای استاکس نت و آلودگی شبکه آی تی کمپانی نفتنی شورون
 
 
ماجرای استاکس نت و آلودگی شبکه آی تی کمپانی نفتی شورون  
 
 
 
   
 
 
 
 
     

وال استریت گزارشی چاپ کرده مبنی بر اینکه در سال ۲۰۱۰ و بعد از آلوده شدن سیستم های نفتی و صنعتی ایران به استاکس نت، این بدافزار گریبان یکی از بزرگترین شرکتهای نفتی دنیا – شورون Chevron – را نیز گرفت.

بر اساس این گزارش استاکس نت که توسط امریکا و اسرائیل علیه تاسیسات هسته ای نظنز و سایر صنایع ایران ساخته و توزیع شد، بعد از هجوم به سیستم های ایرانی و بر اساس ساختار تعریف شده اش، به سوی شرکت نفتی شورون نیز حمله ور شده که در انی بین بدلیل اینکه برخی تعاریف یا این شبکه همخوانی نداشت، نتوانست آسیبی به شورون بزند.

مطابق گفته کارشناسان استاکس نت برای توزیع و آسیب رسانی دو فاکتور نیاز داشت. این دو فاکتور کارت شبکه ای بود که روی سیستم های ایرانی نصب شده بود (و هنوز هم هست) و همچنین برنامه کنترلینگ زیمنس (Siemens programmable logic controllers) یا PLCS که استاکس نت بعد از آلودگی روی این دو تمرکز کرده و حملات خود را ممتد می کرد.

به نوشته وال استریت این دو فاکتور در سیستم های آی تی شورون موجود نبوده است و بعد از ورود بدافزار فقط آلودگی و نه تخریب صورت گرفته است.

مارک کولمل مدیر عمومی در شورون به وال استریت گفته اندکی بعد از جولای ۲۰۱۰ شبکه انها آلوده شده اما بسیار کوتاه بوده است. وی توضیح نداده است که شبکه آنها را چه کسی و چگونه بعد از آلودگی کوتاه ، پاکسازی کرده است. مارک به مجله CIO همچنین گفته دولت امریکا نیز نمی دانسته دامنه شیوع ویروس چه میزان خواهد بود و ممکن است گریبان دیگران را نیز بگیرد.

مورگان کرینک لاو سخنگوی شورون نیز گفته ما سیستم خود را از چنین تهدیداتی محافظت کرده بودیم. به گفته کارشناسان این بدان معنا است که استاکس نت طوری طراحی شده که خودی و غیر خودی را تشخیص داده است.

راست یا دروغ هزینه محو کردن استاکس نت برای شورون زیاد بوده که کولمل دست به انتقاد از دولت امریکا در این زمینه زده است.

کمپانی کسپرسکی معتقد است دوخو، فلیم و گاس سه بدافزاری که از دل استاکس نت بیرون آمده اند که ممکن است سایر صنایع مشابه شورون را نیز آلوده کرده باشند که البته این موضوع بعد ها رسانه ای خواهد شد.

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 15 / 5برچسب:آیا زمانی فرا خواهد رسید که گوگل رتبه اول خود در جست و جو را از دست بدهد؟ آیا زمانی فرا خواهد رسید که گوگل رتبه اول خود در جست و جو را از دست بدهد؟ از آغاز شکل گیری و تولد وب ، جست و جو، یکی از نیاز های اساسی این حوزه بوده و کمپانی ها از این طریق میلیارد ، میلیارد پول به جیب زده اند, طبیعتا، گوگل مقام اول را در این میان دارد، اما چند وقت است که این مقام را در اختیار دارد؟ و چه چیزی باعث خواهد شد این رتبه را از دست بدهد؟ برای پاسخ به این سوال باید به دو مورد توجه داشت: ۱ اکثریت مردم چه می خواهند؟ ۲ سایر موتورهای جست و جو چه چیزی پیشنهاد می دهند؟ یکی از رقبای قدرتمند گوگل بینگ است ,مایکروسافت معتقد است که افراد تقریبا با نسبت ۲ به ۱، موتور جست و جوی بینگ را به گوگل ترجیح می دهند, اما به نظر می رسد که دلار جلوی چشم کمپانی هایی که اینگونه تبلیغ می کنند را گرفته است! شاید یکی از دلایلی که مایکروسافت می خواهد کاربران وب را به استفاده از بینگ ترغیب کند، سود کلانی است که به لطف جست و جو ها نصیب آنها می شود, شاید تیم طراح بینگ احساس خیلی خوبی نسبت به موتور جست و جویشان داشته باشند اما آیا مردم به این راحتی گوگل را کنار خواهند گذاشت؟ گوگل واقعا نیروی عظیمی در اختیار دارد و سرویس هایش حتی از سطح انتظارات کاربرانش هم فراتر است, بنابراین کمپانی هایی مثل مایکروسافت ابتدا باید مردم را متقاعد کنند که گوگل یک مشکلی دارد و سپس به عنوان راه حل آن مشکل موتور جست و جوی جدیدی را پیشنهاد دهند, پس فقط همین که بگویند: خیلی خوب ! ما بهتر از گوگلیم ؛ کافی نیست و از این طریق نمی تواند تعداد کاربران خود را افزایش دهند, اما به نظر می رسد مردم همانقدر که از خوردن کوکاکولا لذت می برند ، با گوگل هم راحتند و احساس خوبی دارند, برای امتحان این موضوع فقط کافی است از خودتان بپرسید از یک موتور جست و جوی دیگر چه مطالباتی دارید که گوگل آنها را در اختیار شما نمی گذارد؟ آیا مطمئن هستید که تقاضای شما هم اکنون در لیست بلند بالای خدمات گوگل وجود ندارد؟ شاید هم به دنبال نتیجه جست و جوی بهتر و دقیق تری هستید؟ در این مورد هم آیا مطمئنید که مشکل از گوگل است ؟ یا این خود شما هستید که روش جست و جوی درست را بلد نبوده و با نشانه ها آشنا نیستید؟ گذشته از اینکه این مورد برای شما هم پیش آمده باشد یا نه؛ نیاز اکثر مردم برای جست و جو خیلی بیشتر از آن چیزی است که توسط گوگل پوشش داده می شود, و گوگل نامی آشنا در زمینه جست و جو است که مبارزه با آن برای کمپانی های دیگر امری بسیار دشوار است, از طرفی اکوسیستم موتورهای جست و جو هم خیلی گسترده از این حرفهاست, مسئله این است :کاربر نهایی و تبلیغات! و در حال حاضر تنها موتور جست و جویی که تبلیغات هم در درون خود دارد گوگل است چرا که تمام ترافیک جست و جوی وب را در اختیار دارد, بنابراین تا وقتی که گوگل بیشترین سهم را در کاربران جست و جو کننده و تبلیغات دارد و نیز تا وقتی که پارادایم و الگوی موتورهای جست و جو همین طور باقی بماند ؛ گوگل هم رتبه اول خود را از دست نخواهد داد, حتی فراتر از این ، به نظر نمی رسد به این زودی ها کمپانی بتواند موتور جست و جویی با قدرت پوشش گوگل و ارائه شاخص هایی همانند او بسازد تا بتواند کاربران را به خود جذب کند, و حتی اگر بتواند ، مرحله دشوار تر بعدی، متقاعد کردن مردم به کنار گذاشتن و دست کشیدن از گوگل است, به نظر شما آیا رقابت موتورهای جست و جو با یکدیگر سرانجام به حذف گوگل منجر خواهد شد؟ این موتور جست و جو به کدام یک از مسائل زیر باید بیشتر توجه نشان دهد تا بتواند گوگل را از میدان به در کند: نتیجه جست و جوی بهتر، تجربه کاربری قوی تر، مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی، و یا مسئله اعتبار و شهرت؟ منبع: ZDnet,

آیا زمانی فرا خواهد رسید که گوگل رتبه اول خود در جست و جو را از دست بدهد؟
 
 
آیا زمانی فرا خواهد رسید که گوگل رتبه اول خود در جست و جو را از دست بدهد؟  
 
 
 
   
 
 
 
 
     

از آغاز شکل گیری و تولد وب ، جست و جو، یکی از نیاز های اساسی این حوزه بوده و کمپانی ها از این طریق میلیارد ، میلیارد پول به جیب زده اند. طبیعتا، گوگل مقام اول را در این میان دارد، اما چند وقت است که این مقام را در اختیار دارد؟ و چه چیزی باعث خواهد شد این رتبه را از دست بدهد؟

برای پاسخ به این سوال باید به دو مورد توجه داشت: ۱ اکثریت مردم چه می خواهند؟ ۲ سایر موتورهای جست و جو چه چیزی پیشنهاد می دهند؟

یکی از رقبای قدرتمند گوگل بینگ است .مایکروسافت معتقد است که افراد تقریبا با نسبت ۲ به ۱، موتور جست و جوی بینگ را به گوگل ترجیح می دهند. اما به نظر می رسد که دلار جلوی چشم کمپانی هایی که اینگونه تبلیغ می کنند را گرفته است! شاید یکی از دلایلی که مایکروسافت می خواهد کاربران وب را به استفاده از بینگ ترغیب کند، سود کلانی است که به لطف جست و جو ها نصیب آنها می شود. شاید تیم طراح بینگ احساس خیلی خوبی نسبت به موتور جست و جویشان داشته باشند اما آیا مردم به این راحتی گوگل را کنار خواهند گذاشت؟

گوگل واقعا نیروی عظیمی در اختیار دارد و سرویس هایش حتی از سطح انتظارات کاربرانش هم فراتر است. بنابراین کمپانی هایی مثل مایکروسافت ابتدا باید مردم را متقاعد کنند که گوگل یک مشکلی دارد و سپس به عنوان راه حل آن مشکل موتور جست و جوی جدیدی را پیشنهاد دهند. پس فقط همین که بگویند: خیلی خوب ! ما بهتر از گوگلیم ؛ کافی نیست و از این طریق نمی تواند تعداد کاربران خود را افزایش دهند.

اما به نظر می رسد مردم همانقدر که از خوردن کوکاکولا لذت می برند ، با گوگل هم راحتند و احساس خوبی دارند. برای امتحان این موضوع فقط کافی است از خودتان بپرسید از یک موتور جست و جوی دیگر چه مطالباتی دارید که گوگل آنها را در اختیار شما نمی گذارد؟ آیا مطمئن هستید که تقاضای شما هم اکنون در لیست بلند بالای خدمات گوگل وجود ندارد؟

شاید هم به دنبال نتیجه جست و جوی بهتر و دقیق تری هستید؟ در این مورد هم آیا مطمئنید که مشکل از گوگل است ؟ یا این خود شما هستید که روش جست و جوی درست را بلد نبوده و با نشانه ها آشنا نیستید؟

گذشته از اینکه این مورد برای شما هم پیش آمده باشد یا نه؛ نیاز اکثر مردم برای جست و جو خیلی بیشتر از آن چیزی است که توسط گوگل پوشش داده می شود. و گوگل نامی آشنا در زمینه جست و جو است که مبارزه با آن برای کمپانی های دیگر امری بسیار دشوار است. از طرفی اکوسیستم موتورهای جست و جو هم خیلی گسترده از این حرفهاست. مسئله این است :کاربر نهایی و تبلیغات! و در حال حاضر تنها موتور جست و جویی که تبلیغات هم در درون خود دارد گوگل است چرا که تمام ترافیک جست و جوی وب را در اختیار دارد.

بنابراین تا وقتی که گوگل بیشترین سهم را در کاربران جست و جو کننده و تبلیغات دارد و نیز تا وقتی که پارادایم و الگوی موتورهای جست و جو همین طور باقی بماند ؛ گوگل هم رتبه اول خود را از دست نخواهد داد. حتی فراتر از این ، به نظر نمی رسد به این زودی ها کمپانی بتواند موتور جست و جویی با قدرت پوشش گوگل و ارائه شاخص هایی همانند او بسازد تا بتواند کاربران را به خود جذب کند. و حتی اگر بتواند ، مرحله دشوار تر بعدی، متقاعد کردن مردم به کنار گذاشتن و دست کشیدن از گوگل است.

به نظر شما آیا رقابت موتورهای جست و جو با یکدیگر سرانجام به حذف گوگل منجر خواهد شد؟ این موتور جست و جو به کدام یک از مسائل زیر باید بیشتر توجه نشان دهد تا بتواند گوگل را از میدان به در کند: نتیجه جست و جوی بهتر، تجربه کاربری قوی تر، مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی، و یا مسئله اعتبار و شهرت؟

منبع: ZDnet

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
تعداد بازديد :
تاريخ : 12 / 5برچسب:ماهشهر,

به زودی می اییم با مطالب شیک ماهشهری ها

http://www.upload7.ir/imgs/2014-08/92050393996285303661.jpg
برچسب‌ها:
ارسال توسط ⓗⓐⓢⓗⓔⓜⓚⓗⓐⓕⓐⓔⓘ
آخرين مطالب
صفحه قبل 1 صفحه بعد